Na tej strani boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja o naročilih, plačilih, dostavi, vračilih in garancijah. Tako ne boste izgubljali časa z iskanjem pomoči in boste lahko hitro nadaljevali z nakupom.
Imate konkretno vprašanje, na katerega tukaj ni odgovora? Kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom — z veseljem vam bomo pomagali!
Svoj izdelek si lahko ogledate doma, kadar vam ustreza.
Če izdelek ni povsem takšen, kot ste pričakovali, ni problema! Lahko ga vrnete v roku 30 dni po prejemu, brez vprašanj.
Hitra dostava. Brez dolgih časov čakanja; vaše naročilo je obdelano takoj.
Zanesljive informacije o zalogi. Na straneh izdelkov vedno vidite trenutno število artiklov na zalogi, tako da točno veste, kaj je takoj na voljo.
Zahvaljujoč lastnim zalogam lahko hitro uživate v svojem nakupu. Imate vprašanja glede razpoložljivosti izdelka? Kontaktirajte našo službo za pomoč strankam — z veseljem vam bomo pomagali!
Da, seveda! Hvala za vaše zanimanje za naše izdelke. Če želite naročiti več kot 5 izdelkov, vam bomo z veseljem pripravili podrobno, personalizirano ponudbo. Da vam lahko pomagamo hitro in natančno, sledite spodnjim navodilom.
Prijavite se v svoj račun
Obiščite našo spletno stran in se prijavite z uporabniškim imenom in geslom.
Po potrebi preverite svojo zgodovino naročil.
Odprite helpdesk klepet
Poiščite ikono helpdesk klepeta v svojem računu ali v spodnjem desnem kotu strani – to je najhitrejši način za stik z nami.
Začnite klepet in izberite možnost »Želim ponudbo za več kot 5 izdelkov«.
Navedite podroben seznam izdelkov, ki vas zanimajo (vključno s kataloškimi številkami in količinami).
Vključite podatke za izdajo računa: polno ime, ime podjetja (če je primerno), davčno številko (če je primerno) in popoln naslov za izdajo računa.
Če je naslov za dostavo drugačen od naslova za izdajo računa, dodajte tudi tega.
Brez skrbi, ustvarjanje računa je hitro in enostavno.
Kliknite na "račun" v zgornjem desnem kotu naše spletne strani in izberite "registracija".
Izberite, ali ste fizična oseba ali podjetje, ter vnesite svoje podatke, e-pošto in geslo.
Kliknite "registracija". To je to!
Ko prejmemo vaše podatke, bomo hitro pripravili vašo personalizirano ponudbo in vam posredovali vse potrebne informacije za zaključek naročila. Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete dodatno pomoč, nas kontaktirajte preko helpdesk klepeta ali naše službe za pomoč strankam – z veseljem vam bomo pomagali!
Da, pri nas lahko naročajo tako zasebni kupci kot tudi poslovne stranke v Sloveniji.
Če ste strokovnjak, se lahko registrirate v naš Loriano B2B partnerski program. Program je namenjen za:
Trgovce s kuhinjami in kopalnicami
Podjetja za montažo in inštalacije
Notranje arhitekte in oblikovalce
Nepremičninske razvijalce
Spletne prodajalce
Z brezplačnim poslovnim računom pridobite dostop do ekskluzivnih prednosti za strokovnjake:
Do 20 % partnerskega popusta (Bron 10 %, Srebro 15 %, Zlato 20 % glede na obseg nakupov)
Ekskluzivne B2B cene in pogoji poslovanja
Hitro in zanesljivo dostavo v Sloveniji z namensko logistično podporo
Osebni account manager za individualno svetovanje in podporo projektom
Profesionalni marketinški in prodajni materiali, vključno s fotografijami visoke ločljivosti, navodili za montažo in tehničnimi listi
Registrirajte svoj Loriano B2B račun še danes neposredno na naši spletni strani in začnite uživati v ekskluzivnih popustih ter personalizirani podpori za vaše podjetje.
Izdelek, ki ga želite zamenjati, vrnite preko našega običajnega postopka vračila.
Ko prejmemo in obdelamo vračilo, vam bomo povrnili kupnino.
Želeni izdelek ponovno naročite preko naše spletne trgovine.
Tako si zagotovite hitro dostavo in se izognete čakalnim dobam.
Če imate kakršnakoli vprašanja glede menjave izdelka, se obrnite na našo službo za pomoč strankam — z veseljem vam bomo pomagali!
Zavedamo se, kako pomembno je, da ste obveščeni o statusu vaše pošiljke. Sledite spodnjim korakom, da čim bolj učinkovito rešite svojo težavo.
Uporabite sledilno številko, ki ste jo prejeli po odpremi paketa.
Obiščite spletno stran kurirja in vnesite svojo sledilno številko, da preverite najnovejši status in lokacijo vaše pošiljke.
Če potrebujete bolj podrobne informacije, kot so na voljo na spletu, kontaktirajte podporo strankam kurirske službe.
Oni vam lahko najbolje posredujejo najnovejše informacije o vaši pošiljki.
Preden kontaktirate kurirsko službo, poskrbite, da imate pri roki številko za sledenje in druge pomembne podatke o pošiljki.
Tako vam bodo lažje in hitreje pomagali.
Prijavite se v svoj račun
Prijavite se v svoj račun na naši spletni strani z uporabniškim imenom in geslom.
Pojdite v zgodovino naročil in poiščite ustrezno naročilo.
Odprite Helpdesk Chat
Poiščite ikono Helpdesk chata v svojem računu ali v spodnjem desnem kotu strani.
To je najhitrejši način, da prijavite težavo in prejmete podporo.
Prijavite izgubljeno pošiljko
Začnite klepet in izberite možnost "Izgubljena pošiljka".
Na kratko opišite težavo in jasno navedite podrobnosti.
Prizadevamo si, da bi vse težave z izgubljenimi dostavami rešili v vaše zadovoljstvo. Upoštevajte, da se časi reševanja lahko razlikujejo glede na čas obdelave zahtevkov pri kurirju. Če imate kakršnakoli vprašanja, nas kontaktirajte preko Helpdesk Chata ali službe za pomoč strankam — tukaj smo, da vam pomagamo!
Organizacija montaže je lahko zahtevna, še posebej če prenavljate kuhinjo ali kopalnico. Čeprav sami ne izvajamo montaže, smo vam na voljo za pomoč pri vseh drugih korakih, da bo postopek čim bolj enostaven.
Tako se izognete:
Dodatnim stroškom zaradi prestavljanja terminov
Monterjem, ki pridejo pred dostavo vseh artiklov
Zamudam zaradi manjkajočih ali poškodovanih delov
Ti dokumenti so zelo uporabni tako za vas kot za vašega monterja pri načrtovanju montaže.
V vsakem paketu je priložen tudi priročnik za montažo in vzdrževanje, tako da boste imeli vse potrebno ob prihodu izdelka.
Nasvet: te risbe ali navodila lahko monterju pošljete vnaprej in si s tem olajšate organizacijo!